Eva en Hanno Yucatan Mexico 2015

Planning gemaakt!

Gedurende deze vrije dinsdag (Eva dr 4e dag op rij vrij......) hebben we een ongeveer planning gemaakt met wat we gaan doen.

Er is te veel te doen en het kost te veel om dit allemaal te gaan bekijken.
Keuze's maken dus.

Eva had het lumineuze idee om eens te kijken wat entree gelden hier en daar zijn en daarna naast de som van de betreffende excursie te leggen.
Voorbeeldje:

Met zn 2n naar Chichen Itza(Maya Stad) met de bus = 182 euro.
Inkom te Chichen Itza voor 2 personen = 8euro.

We hebben daarom besloten toch een auto te huren en deze te gebruiken om veel voordeliger verschillende dingen te bezoeken.
Wij zijn al meerdere malen met een auto van Sunny Cars weg geweest en dit is altijd perfect geregeld.
Na onderzoek blijkt het dat benzine en peage in Mexico niet erg duur zijn, dus gas op die lollie!
Dit keer hebben we gekozen voor zie hier onder:

Categorie: Intermediate

Dodge Avengerof soortgelijk
Binnen enkele dagen ontvangen we de definitieve reservering.
Sunny Cars is een tussenpersoon en heeft zelf geen auto's.
Wat we precies allemaal gaan doen zien jullie vanaf volgende week dinsdag!